ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням сесії сільської ради

15-1/ VIIвід 14.02.2020р

ПОЛОЖЕННЯ

ПРО ПЕДИНІВСЬКУ ФІЛІЮ ОПОРНОГО

НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ШЕВЧЕНКІВСЬКА

ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ »

ШЕВЧЕНКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

2020 року

I. Загальні положення

1.1. Положення визначає правовий статус та основні засади діяльності Пединівської філії опорного навчального закладу «Шевченківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Шевченківської сільської ради.

Повна назва:Пединівська філія опорного навчального закладу «Шевченківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Шевченківської сільської ради.

Скорочена назва - Пединівська філія ОНЗ « Шевченківська ЗОШ».

1.2. Пединівська філія опорного навчального закладу «Шевченківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Шевченківської сільської ради (далі – філія) є територіально відокремленим структурним підрозділом опорного навчального закладу «Шевченківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Шевченківської сільської ради ( далі опорний заклад) та забезпечує реалізацію прав громадян на здобуття початкової та базової середньої освіти.

1.3. Філія утворена рішенням одинадцятої сесії VII скликання Шевченківської сільської ради від 03.09.2019 р № 11-4/ VII « Про припинення юридичної особи Пединівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Шевченківської сільської ради шляхом реорганізації», що знаходиться за адресою:20212 вул. Героїв Майдану,19 с. Пединівка, Звенигородський район. Черкаська область до опорного навчального закладу «Шевченківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Шевченківської сільської ради.

1.4. Юридична адреса філії: 20212 вул. Героїв Майдану,19 с. Пединівка, Звенигородський район Черкаська область.

1.5. Філія не є самостійною юридичною особою публічного права і діє на підставі цього Положення, затвердженого в установленому порядку сесією Шевченківської ради (засновником), Статуту опорного навчального закладу освіти та інших нормативно – правових актів. Філія виконує функції початкової та основної школи ( І-ІІ ступенів). Правонаступником майна, прав та обов`язків філії є опорний заклад. Філія має печатку та штамп із своїм найменуванням.

1.6 Філія в складі опорного закладу утворена з метою:

– створення єдиного освітнього простору;

– забезпечення реалізації права громадян на базову загальну середню освіту виховання громадянина України;

– виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй;
– формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, особистості, підготовленої до професійного самовизначення;
– виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов'язків людини і громадянина;
– розвиток особистості учня, його здібностей і обдарувань, наукового світогляду;
– реалізація права учнів на вільне формування політичних і світоглядних переконань;
– виховання свідомого ставлення до свого здоров'я та здоров'я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров'я учнів;
– раціонального і ефективного використання наявних ресурсів суб`єктів округу.
– модернізації та розширення належної матеріально – технічної бази( належним чином обладнаних спортивних суб`єктів, кабінетів інформатики, фізики, хімії, біології, географії та інших наукових лабораторій, навчальних майстерень, швидкісного доступу до інтернету, використання бібліотечного фонду підручників, науково- методичної, художньої та довідкової літератури.
– - забезпечення безпечного підвезення здобувачів освіти (учнів) і педагогічних працівників до місця навчання, роботи та місця проживання (при потребі)
– засновником ( власником) філії виступає – Шевченківська сільська рада Звенигородського району Черкаської області. Засновник (власник) створює, змінює тип, ліквідовує та реорганізовує опорний заклад, його філії ( в тому числі шляхом реорганізації підпорядкованих закладів загальної середньої освіти) відповідно до вимог законодавства.
ІІ. Управління філією 
 

2.1. Керівництво філією опорного закладу здійснює завідувач філії.

Завідувача та заступника (заступників) призначає директор опорного закладу відповідно законодавства та даного Положення про філію. Керівником філії опорного навчального закладу може бути тільки громадянин України, який має вищу педагогічну освіту на рівні спеціаліста або магістра, стаж педагогічної роботи не менш як 3 роки. Завідувач філією опорного навчального закладу підпорядковується директору опорного навчального закладу. Керівник філії (завідувач), його заступники, педагогічні та інші працівники філії є працівниками опорного закладу.

2.2. Завідувач філією опорного навчального закладу:

- здійснює керівництво педагогічним колективом, забезпечує раціональний добір і розстановку кадрів, створює необхідні умови для підвищення фахового і кваліфікаційного рівня працівників;

- організовує освітній процес у філії;

- діє від імені філії;

- забезпечує контроль за виконанням навчальних планів і програм, якістю знань, умінь та навичок учнів;

- відповідає за дотримання вимог Державного стандарту загальної середньої освіти, за якість і ефективність роботи педагогічного колективу;

- створює необхідні умови для участі учнів у позакласній та позашкільній роботі, проведення виховної роботи;

- забезпечує дотримання вимог щодо охорони дитинства, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм, вимог техніки безпеки;

- підтримує ініціативи щодо вдосконалення системи навчання та виховання, заохочення творчих пошуків, дослідно-експериментальної роботи педагогів;

- сприяє залученню діячів науки, культури, членів творчих спілок, працівників підприємств, установ, організацій до освітнього процесу, керівництва учнівськими об'єднаннями за інтересами;

- забезпечує реалізацію права учнів на захист від будь-яких форм фізичного або психічного насильства;

- вживає заходів до запобігання вживанню учнями алкоголю, наркотиків;

- контролює організацію харчування і медичного обслуговування учнів;

- щороку звітує про свою роботу на загальних зборах трудового колективу та перед керівництвом опорної школи;

- здійснює інші повноваження визначені законодавством України.

2.3 Штатний розпис філії є складовою частиною штатного розпису опорного навчального закладу освіти, що розробляється і затверджується керівником закладу освіти на підставі Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів,затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 06 грудня 2010 року за №12055, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 22 грудня 2010 року за № 1308/18603(із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 90 від 01.02.2018, № 1120 від 19.09.2016, № 948 від 03.07.2017, № 90 від 01.02.2018 )( далі- Типові штатні нормативи).

2.4. Філія самостійно розробляє організаційну структуру і погоджує з директором опорного закладу.

2.5. Бухгалтерський облік у філії ведеться централізовано бухгалтерією засновника.

ІІІ. Функції філії, її права та обмеження в діяльності
3.1 Філія опорного навчального закладу в своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту»,Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27серпня 2010 року № 778, Положення про освітній округ і опорний заклад освіти затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 червня 2019 р. № 532, іншими законодавчими актами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства освіти і науки України, Департаменту освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації, рішеннями Шевченківської сільської ради.
3.2. Філія опорного навчального закладу несе відповідальність перед особою, суспільством і державою за:
- безпечні умови освітньої діяльності;
- дотримання державних стандартів освіти;
- дотримання фінансової дисципліни.
3.3. У філії опорного навчального закладу визначена українська мова навчання, може бути запроваджено поглиблене вивчення окремих предметів інваріантної складової навчального плану.
3.4. На основі встановлених Кабінетом Міністрів України нормативів фінансування здобуття повної загальної середньої освіти у філії опорного навчального закладу установлюється мережа класів, факультативів та інших форм освітнього процесу. 
3.5. У філії опорного навчального закладу створюються та функціонують творчі групи, соціально-психологічна служба.
3.6. Медичне обслуговування та відповідні умови його реалізації забезпечуються засновником і здійснюються КЗОЗ «Шевченківський центр первинної медико-санітарної допомоги Звенигородської районної ради».
3.7.У філії опорного навчального закладу організовується гаряче харчування за кошти сільської ради, кошти батьків.
3.8. Філія опорного навчального закладу обирає форми, засоби і методи навчання та виховання відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», інших актів законодавства та своїх установчих документів з урахуванням специфіки власної освітньої діяльності та інших особливостей організації освітнього процесу. Дистанційне, індивідуальне навчання та навчання екстерном організовуються у порядку, визначеному МОН.
Філія, розташована у сільській місцевості, з дотриманням педагогічних та санітарно-гігієнічних вимог та за погодженням з директором опорного закладу може створювати у своєму складі з’єднані класи (класи-комплекти) початкової школи. 
3.9. У філії опорного навчального закладу можуть створюватись учнівські та вчительські об’єднання, що діють відповідно до чинного законодавства України.
3.10. У разі необхідності скликаються загальні збори (конференція) філії опорного навчального закладу.
Делегати конференції з правом вирішального голосу обираються від таких категорій:
- представників опорного навчального закладу;
- працівників філії - зборами трудового колективу філії;
- учнів навчального закладу 1-9 класів – класними зборами;
- батьків – класними батьківськими зборами.
Конференція правочинна, якщо в її роботі бере участь не менше половини делегатів кожної категорії.
Рішення приймається простою більшістю голосів присутніх делегатів.
3.11. Органом громадського самоврядування філії опорного навчального закладу є рада філії опорного навчального закладу.
3.12. Метою діяльності ради є: 
- сприяння демократизації і гуманізації освітнього процесу;
- об'єднання зусиль педагогічного і учнівського колективів, батьків, громадськості щодо розвитку навчального закладу та удосконалення навчально-виховного процесу;
- формування позитивного іміджу та демократичного стилю управління;
- підвищення ролі громадськості у вирішенні питань, пов'язаних з організацією навчально-виховного процесу.
3.13. Основними завданнями ради є:
- підвищення ефективності освітнього процесу у взаємодії з сім'єю, громадськістю, державними та приватними інституціями;
- визначення стратегічних завдань, пріоритетних напрямів розвитку та сприяння організаційно-педагогічному забезпеченню освітнього процесу;
- формування навичок здорового способу життя;
- створення належного психолого - педагогічного клімату;
- сприяння духовному, фізичному розвитку учнів та набуття ними соціального досвіду;
- підтримка громадських ініціатив щодо вдосконалення навчання та виховання учнів, творчих пошуків і дослідно-експериментальної роботи педагогів;
- сприяння організації дозвілля та оздоровлення учнів;
- підтримка громадських ініціатив щодо створення належних умов вдосконалення процесу навчання та виховання учнів;
- ініціювання дій, що сприяли б неухильному виконанню положень чинного законодавства щодо обов'язковості загальної середньої освіти;
- стимулювання морального та матеріального заохочення учнів, сприяння пошуку, підтримки обдарованих дітей;
- зміцнення партнерських зв'язків між родинами учнів та загальноосвітнім навчальним закладом з метою забезпечення єдності освітнього процесу.
3.14 До ради обираються пропорційно представники від педагогічного колективу, учнів батьків. Представництво в раді й загальна її чисельність визначаються конференцією навчального закладу.
Рішення про дострокове припинення роботи члена ради з будь-яких причин приймається виключно конференцією.
На чергових виборах склад ради оновлюється не менше ніж на третину.
3.15 Рада філії навчального закладу діє на засадах:
- пріоритету прав людини, гармонійного поєднання інтересів особи, суспільства, держави;
- дотримання вимог законодавства України;
- колегіальності ухвалення рішень;
- добровільності і рівноправності членства;
- гласності.
Рада працює за планом, що затверджується конференцією.
Кількість засідань визначається їх доцільністю, але має бути не меншою двох разів на навчальний рік.
Засідання ради може скликатися її головою або з ініціативи директора опорного навчального закладу, засновника, а також членами ради.
Рішення ради приймається простою більшістю голосів за наявності на засіданні не менше двох третин її членів.
У разі рівної кількості голосів вирішальним є голос голови ради.
Рішення ради, що не суперечать чинному законодавству та Статуту опорного навчального закладу, доводяться в 7-й денний термін до відома дирекції опорного навчального закладу, педагогічного колективу, учнів, батьків, або осіб, які їх замінюють, та громадськості.
У разі незгоди дирекції опорного навчального закладу з рішенням ради створюється узгоджувальна комісія, яка розглядає спірне питання.
До складу комісії входять представники органів громадського самоврядування, дирекції, профспілкового комітету навчального закладу.
3.16. Очолює раду філії опорного навчального закладу голова, який обирається із складу ради. Голова ради може бути членом педагогічної ради опорного навчального закладу.
Головою ради не можуть бути завідувач та його заступники.
Члени ради мають право виносити на розгляд усі питання, що стосуються діяльності, пов'язаної з організацією освітнього процесу, проведенням оздоровчих та культурно-масових заходів.
ІV. Організація освітнього процесу
4.1. Права та обов`язки учасників освітнього процесу визначаються Законом України «Про освіту», « Про загальну середню освіту» іншими нормативно – правовими актами у тому числі цим Положенням про філію, Статутом та правилами внутрішнього розпорядку опорного навчального закладу освіти. Філія планує свою роботу відповідно до перспективного та річного плану опорного навчального закладу.

4.2. Навчальні (робочі та індивідуальні) плани філій опорного закладу розробляються керівництвом опорного закладу на основі типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджених МОН, з урахуванням особливостей контингенту учнів, їх потреб у здобутті загальної середньої освіти, наявного освітнього рівня та затверджуються в установленому порядку.

Обсяг педагогічного навантаження педагогічних працівників, які забезпечують освітній процес у філіях опорного навчального закладу, визначається директором опорного закладу відповідно до законодавства.

4.3. Структура навчального року (тривалість навчальних занять, поділ на чверті, семестри, режим роботи опорного закладу та його філій) встановлюється директором опорного закладу у межах часу, передбаченого робочим навчальним планом.

Розклад уроків філії складається відповідно до навчального плану з дотриманням педагогічних, санітарно-гігієнічних та режимних вимог і затверджується директором опорного закладу.

 4.4. Філія опорного закладу працює за навчальними програмами, підручниками, посібниками, що мають відповідний гриф МОН, і забезпечує виконання навчально-виховних завдань на кожному ступені навчання відповідно до вікових особливостей та природних здібностей дітей. 
4.5.Філія опорного навчального закладу здійснює освітній процес за денною формою навчання у режимі п’ятиденного робочого тижня.

4.6. Зарахування (переведення) учнів (вихованців) до опорного закладу та його філій здійснюється відповідно до законодавства та оформлюється наказом керівника опорного закладу.

Для зарахування учня до закладу батьки або особи, які їх замінюють, подають заяву, копію свідоцтва про народження дитини, медичну довідку встановленого зразка, особову справу (крім дітей, які вступають до першого класу).

До першого класу зараховуються, як правило, діти з шести років.

У разі потреби учень може перейти протягом будь-якого року навчання до іншого класу або навчального закладу.

У разі переходу учня до іншого навчального закладу для 

здобуття загальної середньої освіти батьки або особи, які їх замінюють, подають до опорного навчального закладу заяву із зазначенням причини переходу та довідку, що підтверджує факт зарахування дитини до іншого навчального закладу.
4.7. У філіях опорного навчального закладу для учнів 1-5 класів за бажанням їхніх батьків або осіб, які їх замінюють, при наявності належної навчально-матеріальної бази, педагогічних працівників, обслуговуючого персоналу, можуть створюватись групи продовженого дня.
Зарахування до груп продовженого дня і відрахування дітей із них здійснюється наказом директора опорного навчального закладу на підставі заяви батьків (осіб, які їх замінюють).
Режим роботи груп продовженого дня на початок кожного навчального року затверджується директором опорного навчального закладу.
4.8.Структура навчального року встановлюється закладом у межах часу, передбаченого робочим навчальним планом.
Навчальний рік починається 1 вересня і закінчується не пізніше 1 липня наступного року.
4.9. Відволікання учнів від навчальних занять для провадження інших видів діяльності забороняється (крім випадків, передбачених законодавством України). Залучення учнів до видів діяльності, не передбачених навчальною програмою та робочим навчальним планом закладу, дозволяється лише за їх згодою та згодою батьків або осіб, як іїх

замінюють.
4.10. Загальна тривалість канікул протягом навчального року не повинна становити менш як 30 календарних днів.
4.11. Тривалість уроків у навчальному закладі становить: у перших класах - 35 хвилин, у других - четвертих класах – 40 хвилин, у п'ятих - дев’ятих - 45 хвилин. 
4.12. Для учнів 5-9-х класів допускається проведення підряд двох уроків під час лабораторних і контрольних робіт, написання творів, а також уроків трудового навчання. 
4.13. Зміст, обсяг і характер домашніх завдань з кожного предмету визначаються вчителем відповідно до педагогічних і санітарно-гігієнічних вимог з урахуванням вимог навчальних програм та індивідуальних особливостей учнів. 
4.14. У філії опорного навчального закладу визначення рівня досягнень учнів у навчанні здійснюється відповідно до діючої системи оцінювання досягнень у навчанні учнів (вихованців). Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 

(вихованців) закладів визначаються МОН. 

У першому класі дається словесна характеристика знань, умінь і навичок учнів. За рішенням педагогічної ради опорного навчального закладу може надаватися словесна характеристика знань, умінь і навичок учнів другого класу.

У наступних класах оцінювання здійснюється відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців).

4.15. Результати семестрового, річного, підсумкового оцінювання доводяться до відома учнів класним керівником (головою атестаційної комісії).

4.16. Контроль за відповідністю освітнього рівня учнів, які закінчили певний ступень навчання, вимогам Державного стандарту загальної середньої освіти здійснюється шляхом їх державної підсумкової атестації. Порядок проведення державної підсумкової атестації визначається згідно чинного законодавства.

Документи про освіту випускникам опорного навчального закладу та його філій видає опорний заклад. 

V. Виховний процес у філії опорного навчального закладу

5.1. Виховання учнів (вихованців) у філії опорного закладу здійснюється під час проведення уроків, в процесі позаурочної та позашкільної роботи.

5.2. Цілі виховного процесу визначаються на основі принципів, закладених у Конституції та законах України, інших нормативно-правових актах.

5.3. У філії опорного навчального закладу забороняється утворення та діяльність організаційних структур політичних партій, а також релігійних організацій і воєнізованих формувань.

Примусове залучення учнів (вихованців) закладів до вступу в будь-які громадські об'єднання, громадські, громадсько-політичні, релігійні організації і воєнізовані формування, а також до діяльності в зазначених об'єднаннях, участі в агітаційній роботі та політичних акціях забороняється.

5.4. Дисципліна дотримується на основі взаємоповаги усіх учасників освітнього процесу, дотримання правил внутрішнього розпорядку, статуту опорного навчального закладу, положення про філію опорного навчального закладу.

Застосування методів фізичного та психічного насильства до учнів забороняється.

VІ. Учасники освітнього процесу
6.1. Учасниками освітнього процесу філії закладу загальної середньої освіти є:
- здобувачі освіти (учні);
- керівники опорного навчального закладу та філій;
- педагогічні працівники;
- психолог, соціальний педагог, бібліотекар;
- інші спеціалісти навчального закладу;
- батьки або особи, які їх замінюють.

6.2.Статус, права та обов'язки учасників освітнього
процесу, визначаються законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», іншими актами законодавства, правилами внутрішнього розпорядку закладу.

6.3.Учні (вихованці) мають гарантоване державою право на:

- доступність і безоплатність повної загальної середньої освіти у закладі;

- вибір певного закладу, форми навчання, профільного напряму, факультативів, спецкурсів, позакласних занять;

- безпечні і нешкідливі умови навчання та праці;

- користування навчально-виробничою, науковою, матеріально - технічною, культурно-спортивною, корекційну - відновлюваною та лікувально-оздоровчою базою закладу;

- участь в різних видах навчальної, науково-практичної діяльності, конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах тощо;

- отримання додаткових, у тому числі платних, навчальних послуг;

- перегляд результатів оцінювання навчальних досягнень з усіх предметів інваріантної та варіативної частини;

- участь в роботі органів громадського самоврядування закладу;

- участь в роботі добровільних самодіяльних об'єднань, творчих студій, клубів, гуртків, груп за інтересами тощо;

- повагу людської гідності, вільне вираження поглядів, переконань;

- захист від будь-яких форм експлуатації, психічного і фізичного насильства, від дій педагогічних та інших працівників, які порушують їх права, принижують честь і гідність;

- залучатися за їх згодою та згодою батьків або осіб, які їх замінюють, до самообслуговування, різних видів суспільно-корисної праці відповідно до Статуту і Правил внутрішнього розпорядку з урахуванням віку, статі, фізичних можливостей.

6.4. Учні зобов'язані:

- оволодівати знаннями, вміннями, практичними навичками в обсязі не меншому, ніж визначено Державним стандартом загальної середньої освіти;

- підвищувати свій загальний культурний рівень;

- брати участь у пошуковій та науковій діяльності, передбаченій навчальними програмами та навчальним планом закладу, його Статутом;

- дотримуватися вимог законодавства, моральних, етичних норм, поважати честь і гідність інших учнів та працівників;

- виконувати вимоги педагогічних та інших працівників закладу відповідно до Статуту та Правил внутрішнього розпорядку закладу;

- брати участь у різних видах трудової діяльності;

- дбайливо ставитися до державного, громадського і особистого майна, майна інших учасників навчально-виховного процесу;

- дотримуватися правил особистої гігієни.
6.5. Педагогічними працівниками філії опорного навчального закладу можуть бути особи з високими моральними якостями, які мають відповідну педагогічну освіту, належний рівень професійної підготовки, забезпечують результативність та якість своєї роботи, фізичний та психічний стан здоров'я яких дає змогу виконувати професійні обов'язки.
6.6. Призначення на посаду та звільнення з посади педагогічних та інших працівників, інші трудові відносини регулюються законодавством України про працю, законом України «Про загальну середню освіту» та іншими законодавчими актами.
6.7. Педагогічні працівники мають право:
- на захист професійної честі, гідності;
- самостійно обирати форми, методи, способи навчальної роботи, не шкідливі для здоров'я учнів; 
- брати участь у роботі методичних об'єднань, нарад, зборів закладу та інших органів самоврядування закладу, в заходах, пов'язаних з організацією навчально-виховної роботи;
- обирати форми та здійснювати підвищення своєї кваліфікації, навчатися у вищих навчальних закладах і закладах системи підготовки та підвищення кваліфікації педагогічних працівників; 
- проходити атестацію для здобуття відповідної кваліфікаційної категорії та отримувати її в разі успішного проходження атестації;
- вносити керівництву закладу і органам управління освітою пропозиції щодо поліпшення навчально-виховної роботи; 
- на соціальне і матеріальне забезпечення відповідно до законодавства; 
- об'єднуватися у професійні спілки та бути членами інших громадських об'єднань, діяльність яких не заборонена законодавством; 
- користуватись подовженою оплаченою відпусткою.
6.8. Педагогічні працівники зобов'язані:
- забезпечувати належний рівень викладання навчальних дисциплін відповідно до навчальних програм з дотриманням вимог Державного стандарту загальної середньої освіти;
- контролювати рівень навчальних досягнень учнів; 
- нести відповідальність за відповідність оцінювання навчальних досягнень учнів критеріям оцінювання, затвердженим МОН, доводити результати навчальних досягнень учнів до відома дітей, батьків, осіб, що їх замінюють, керівника опорного навчального закладу, завідувача філією;
- сприяти розвитку інтересів, нахилів та здібностей дітей, а також збереженню їх здоров'я;
- виховувати повагу до державної символіки, принципів загальнолюдської моралі; 
- виконувати Статут опорного навчального закладу, положення про філію, правила внутрішнього розпорядку, умови трудового договору (контракту);
- брати участь у роботі педагогічної ради;
- виховувати в учнів шанобливе ставлення до батьків, жінок, старших за віком осіб, повагу до народних традицій та звичаїв, духовних і культурних надбань народу; 
- готувати учнів до самостійного життя з дотриманням принципів взаєморозуміння, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами; 
- дотримуватися педагогічної етики, моралі, поважати особисту гідність учнів та їх батьків; 
- постійно підвищувати свій професійний рівень, педагогічну майстерність, рівень загальної і політичної культури;
- виконувати накази і розпорядження керівника опорного навчального закладу, органів управління освітою; 
- вести відповідну документацію.
Гарантія діяльності педагогічних працівників визначаються Кодексом законів про працю.
6.9. У філії опорного навчального закладу обов'язково проводиться атестація педагогічних працівників. Атестація здійснюється, як правило, один раз на п'ять років відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, затвердженого Міністерством освіти і науки України.
6.10. Педагогічні працівники, які систематично порушують Статут, Правила внутрішнього розпорядку опорного навчального закладу, положення про філію опорного навчального закладу, не виконують посадових обов'язків, умови колективного договору або за результатами атестації не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи відповідно до чинного законодавства.
6.11. Батьки та особи, які їх замінюють, мають право:
- обирати форми навчання і виховання дітей; 
- створювати батьківські громадські організації та брати участь в їх діяльності, обирати і бути обраними до батьківських комітетів та органів громадського самоврядування; 
- звертатися до органів управління освітою, керівника опорного навчального закладу, завідувача філією і органів громадського самоврядування з питань навчання, виховання дітей;
- приймати рішення про участь дитини в науковій, спортивній, трудовій, пошуковій та інноваційній діяльності закладу; 
- брати участь у заходах, спрямованих на поліпшення організації освітнього процесу та зміцнення матеріально-технічної бази закладу; 
- на захист законних інтересів дітей в органах громадського самоврядування закладу та у відповідних державних, судових органах. 
6.12. Батьки та особи, які їх замінюють, є відповідальними за здобуття дітьми базової загальної середньої освіти і зобов'язані:
- створювати умови для здобуття дитиною повної загальної середньої освіти за будь-якою формою навчання;
- забезпечувати дотримання дітьми вимог статуту опорного навчального закладу, положення про філію опорного навчального закладу;
- поважати честь і гідність дитини та працівників закладу; 
- постійно дбати про фізичне здоров'я, психічний стан дітей, створювати належні умови для розвитку їх природних здібностей;
- виховувати працелюбність, почуття доброти, милосердя, шанобливе ставлення до Вітчизни, сім'ї, державної та рідної мов, повагу до національної історії, культури, цінностей інших народів; 
- виховувати у дітей повагу до законів, прав, основних свобод людини; 
У разі невиконання батьками або особами, які їх замінюють, обов'язків, передбачених законодавством, філія опорного навчального закладу або опорний навчальний заклад можуть порушувати клопотання про їх відповідальність згідно чинного законодавства.
VIІ. Фінансування філії
7.1. Порядок фінансування та матеріально – технічного забезпечення філії визначається Законами України « Про освіту», « Про загальну середню освіту» та іншими нормативно – правовими актами.
7.2 Фінансування філії опорного навчального закладу здійснюється відповідно до єдиного кошторису його засновником (власником) або уповноваженим ним органом відповідно до законодавства.
7.3 Додаткові джерела фінансування філії визначаються Законом України « Про освіту».
7.4 Філія не є прибутковим закладом освіти.
7.5 Порядок діловодства і бухгалтерського обліку у філії опорного закладу визначається законодавством, нормативно-правовими актами Міністерства освіти і науки України та інших центральних органів виконавчої влади, до сфери управління яких належать заклади.
7.6.айно опорного закладу перебуває у користуванні філії на правах повного господарського відання або оперативного управління.
7.7. Звітність про діяльність філії опорного навчального закладу встановлюється відповідно до чинного законодавства
VIІІ. Контроль за діяльністю філії опорного навчального закладу

8.1. Державний нагляд (контроль) за діяльністю опорного закладу, його філій здійснюється у порядку, визначеному законодавством.

ІX. Зміни та доповнення до Положення

9.1. Зміни та доповнення до цього положення вносяться засновником ( власником) за поданням завідувача філії та/ або директором закладу.

Директор ОНЗ «Шевченківська

загальноосвітня школа І-ІІІ

ступенів» Шевченківської сільської ради Н.М.Красюк

Кiлькiсть переглядiв: 314

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Контакти щодо психологічної підтримки

Практичний психолог ОНЗ "Шевченківська ЗОШ" Леус Світлана Василівна, тел. 0963555534

Цілодобова лінія психологічної підтримки «Між нами» Львівський міський центр соціальних служб— 0800307305. Дзвінки з будь-яких операторів — безкоштовні.

Цілодобова безоплатна правова допомога /Free Legal Aid. - 0 800213 103. Консультування з правових питань.

 Центр психосоціальної підтримки НаУКМА та БО «Голосидітей». Гаряча лінія для дітей (08.00 – 22.00): 096 039 22 58; 099 198 57 95;063 558 12 82.

 Гаряча лінія НУО «Людина в біді» Безкоштовні психологічні консультації (24/7) 0 800 210 160.

 Центр-Ресурс Професіонал. Системний сімейний психотерапевт.09.00 – 20.00 тел у Польщі +4873 311 52 96. Вайбер, телеграм: (067)-718-99-66 (063)-721-04-63 (066)-219-09-73.

 Сильне емоційне потрясіння, стрес, відчуття небезпеки можуть викликати у вашої дитини психологічну травму. Якщо дитині потрібна допомога спеціаліста - можна звертатися на дитячу гарячу лінію нашого партнера Ла Страда-Україна/La Strada-Ukraine, яка працює в онлайн режимі. Щоб отримати консультацію пишіть: Фейсбук - https://www.facebook.com/childhotline.ukraine/Інста - https://www.instagram.com/childhotline_ua. Telegram - @CHL116111

Безкоштовна інтернет-платформа психологічної допомоги "Розкажи мені". Для отримання допомоги потрібно коротко описати свій запит і надіслати заявку за цим посиланням ( https://tellme.com.ua)Модератори платформи підберуть спеціаліста, і він якнайшвидше зв'яжеться з вами. Консультації проводяться безкоштовно у режимі онлайн.

Крім того, команда Інституту когнітивного моделювання зі співпраці з кафедрою медичної психології, психосоматичної медицини та психотерапії Національного медичного університету імені Богомольця та спеціалістами проекту "Друг" розробила бот першої психологічної допомоги. Він стане внагоді в перші години після травматичної події - з ним можна ознайомитися,перейшовши за посиланням ( https://t.me/friend_first_aid_bot)

Дата останньої зміни 27 Березня 2024

Цей сайт безкоштовний!